برای سال‌ها شاهد بوده‌ایم. که چگونه ترک‌های کوچکی در استخرهای بتنی، به دلایل مختلف مانند، پیری سازه نشست زمین ایجاد میشود. این ترک‌های کوچک کمتر از3 میلی‌متر مشکل سازه‌ای ایجاد نمیکنند. اما باعث ایجاد مشکل آب‌بندی میشوند.

هنگامی که صحبت از عایق رطوبتی استخر میشود. باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم. که محصولات عایق رطوبتی سیمانی، فقط در برابر ترک هایی با اندازه حداکثر 0.05 میلی متر، مقاومت میکنند. زیرا عایق رطوبتی باید در طول بسیار محدودی، قابلیت کشش زیادی داشته باشد.

یکی دیگر از مشکلات آب بندی در استخرها، در ناحیه ای رخ میدهد. که سازه با لوازم جانبی ABS یا PVC مانند کفگیر، لوله و چراغ هابا هم تداخل دارند. از آنجایی که اتصال بین بتن و مواد پلاستیکی سفت و سخت نیست رخ میدهد.

 

مزایای عایق فایبر گلاس را کشف کنید

یکی از مهم ترین مراحل در ساخت استخرهای بتنی انتخاب نوع مناسب عایق رطوبتی است. بتن یک بستر متخلخل است. که مستعد نفوذ آب میباشد. بنابراین برای حفظ آب در استخر، باید توجه قابل ملاحظه ای برای آب بندی شود. که اغلب فراموش میشود انجام گیرد.

هر استخر یا آب نما باید به یک روش مناسب و مورد اطمینان آب بندی شود. گاهی اوقات این سازه‌ها با چالش‌هایی مواجه میشوند. و به دلیل نفوذهای مختلفی که در طراحی، برای قرار دادن عناصری مانند روشنایی. لوله‌کشی و زهکشی گنجانده شده است. کار آب بندی را مشکل میسازند.

محصولات مختلفی برای ضد آب کردن استخرها در بازار وجود دارد. قبل از تصمیم گیری نهایی اطلاعات زیر به آسان تر شدن، انتخاب مواد آب بندی به شما کمک میکند.

برای مشاوره بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

آب بندی فایبرگلاس 102
عایق بندی فایبرگلاس 101
عایق کاری فایبرکلاس 100
عایق کاری 103
4.8/5 - (116 امتیاز)

Visits: 925