اجرای عایق فایبرگلاس

عایق کاری 103
عایق فایبرگلاس بام 111
فایبر گلاس استخر 79
فایبر گلاس آبنما 56

یکی از مهم ترین مراحل در ساخت استخرهای بتنی انتخاب نوع مناسب عایق رطوبتی است. بتن یک بستر متخلخل است. که مستعد نفوذ آب میباشد. بنابراین برای حفظ آب در استخر، باید توجه قابل ملاحظه ای برای آب بندی شود. که اغلب فراموش میشود انجام گیرد.

هر استخر یا آب نما باید به یک روش مناسب و مورد اطمینان آب بندی شود. گاهی اوقات این سازه‌ها با چالش‌هایی مواجه میشوند. و به دلیل نفوذهای مختلفی که در طراحی، برای قرار دادن عناصری مانند روشنایی. لوله‌کشی و زهکشی گنجانده شده است. کار آب بندی را مشکل میسازند.

محصولات مختلفی برای ضد آب کردن استخرها در بازار وجود دارد. قبل از تصمیم گیری نهایی اطلاعات زیر به آسان تر شدن، انتخاب مواد آب بندی به شما کمک میکند.

امروزه کامپوزیت (عایق فایبر گلاس) جای، عایق های قدیمی مثل قیرگونی. ایزوگام، عایق های سفید نانو و دیگر عایق ها را در ساختمان، تا حدود چشم گیری گرفته است. فواید frp نسبت به عایق های دیگر، آب بندی 100% و بی قید و شرط. نصب سریع و آسان و طول عمر بسیار بالا است. و با هر ضربه سوراخ و متلاشی نمیشود. حالت انعطاف پذیری دارد حتی اگر زیر کار شما نشست کند. یا ترک بردارد عایق کامپوزیت به قوت خود باقی میماند. در اثر سرما و گرما تعغیری نمیکند دارای ( uv ضد اشعه) میباشد. در کنار آب بندی موجب استحکام بنا نیز میشود. طول عمر عایق frp نسبت به عایق های سنتی بسیار بالا بوده، و مقاومت مکانیکی بسیار خوبی دارد. مصالح frpتشکیل شده ازالیاف شیشه با مواد پلیمری است. که از پشم شیشه به عنوان ماده تقویت کننده. و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده میشود.

سطح استخر بتنی فایبرگلاس

هنگامی که فایبرگلاس روی استخر بتنی اعمال شد مرحله بعدی اضافه کردن لایه سطحی است. به طور معمول ژل کوت (یک رزین رنگی) در محل مخلوط می شود. و با استفاده از یک فرچه قلم روی لایه فایبرگلاس اعمال میشود. از طرف دیگر ممکن است پیمانکار شما از رنگ اپوکسی استخر یا نوع دیگری از رنگ استخر استفاده کند.

                                                        بازگشت به صفحه اصلی

 

.

 

 

.

جستجوهای مرتبط با عایق فایبرگلاس:

عایق کاری استخر با فایبرگلاس, عایق کاری جکوزی با فایبرگلاس

4.8/5 - (112 امتیاز)

Visits: 407